
UWAGA!
ZAPISY / WPŁATY / UMOWA / KARTA UCZESTNIKA
Zapisy na wyjazdy w ramach Salezjańskiej Zimy 2021 ROZPOCZYNAMY 02.11.2020 R. (PONIEDZIAŁEK).
Wpłata zaliczki 400 zł jest równoznaczna z rezerwacją miejsca. Można jej dokonać poprzez wpłatę na konto bankowe.
W przypadku odwołania imprezy z powodu COVID-19, zaliczka zostanie zwrócona w całości.
Wpłata drugiej raty do 20 stycznia 2021 r.
Uprzejmie informujemy, że nie dokonujemy rezerwacji telefonicznych ani e-mailowych.
Kompletną kartę uczestnika, podpisaną przez obojga rodziców/prawnych opiekunów, wraz z umową, należy donieść jak najszybciej do Salosu lub Saltromu.
DOKUMENTY DO POBRANIA NA DOLE STRONY lub w SALTROMIE.
Liczba miejsc jest ograniczona!!!
GŁUCHOŁAZY
Rodzaj wyjazdu: | Obóz zimowy (rekreacyjno-sportowy): PIŁKA NOŻNA, SIATKÓWKA, KOSZYKÓWKA, NARTY, SNOWBOARD |
||||||
Termin: | 13.02 – 20.02.2020 r. | dzieci_i_młodzież | |||||
Miejsce: | Kompleks Turystyczny „Sudety” Ośrodek Banderoza | ||||||
ul. Powstańców Śląskich 23, 48-340 Głuchołazy | |||||||
Transport: | autokar (ul. Tyniecka 39, parking przy boisku) | ||||||
Cena za osobę: | 1050 zł Bez karnetu! |
||||||
Max il. uczestników: | Z powodu sytuacji pandemicznej, liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń | ||||||
Prowadzący: | ks. Paweł Centnar wraz z kadrą wychowawczą i instruktorską | ||||||
Zapisy | od 2 listopada 2020 – po wpłacie zaliczki: 400,00 zł (na konto bankowe Salosu – dane na dole strony) w biurze Salosu, ul. Tyniecka 39 lub na portierni Saltromu, ul. Różana 5) + umowa + karta kwalifikacyjna uczestnika. | ||||||
Spotkanie organizacyjne: |
Środa, 20 stycznia 2021 r., godz. 19:15, Saltrom, ul. Różana 5 | ||||||
Wpłata drugiej raty: |
do 20 stycznia 2021 r. |
Podpisaną umowę wraz z wypełnioną kartę kwalifikacyjną należy donieść do biura Salosu (ul. Tyniecka 39) lub do Saltromu (ul. Różana 5) niezwłocznie po dokonaniu zaliczki.
Opis miejsca:
Ośrodek „Banderoza” o powierzchni 5 ha położony jest w gminie Głuchołazy. Głuchołazy leżą w południowej części województwa opolskiego u podnóża Gór Opawskich, najdalej na wschód wysuniętego pasma Sudetów. Od południa gmina graniczy z Republiką Czeską na odcinku ok. 35 km. Ośrodek spełnia wszystkie przepisy w zakresie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży. W ośrodku jest zapewniona całodobowa opieka medyczna (https://www.facebook.com/BanderozaPL/).
W cenie:
Zakwaterowanie (na terenie ośrodka w pokojach 2, 3-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym), wyżywienie na miejscu (cztery posiłki dziennie bez ograniczeń, śniadania i kolacje w formie szwedzkiego stołu), opieka wychowawców i instruktorów, transport, ubezpieczenie NNW – następstw nieszczęśliwych wypadków, treningi w hali i na orliku pod balonem (koszykówka, siatkówka, piłka nożna), wyjazdy na narty, nauka podstawowych umiejętności lub doskonalenie jazdy na nartach/snowboardzie, zdobywanie wiedzy na temat bezpieczeństwa na stoku, siłownia, sauna, wycieczki, zajęcia rekreacyjne, dyskoteka, karaoke, opieka medyczna, kawiarenka internetowa i inne.
Kadra:
Ksiądz kierownik, wychowawcy kolonijni, instruktorzy: narciarstwa, snowboardu, trenerzy siatkówki, piłki nożnej i koszykówki.
Co zabrać:
- legitymację szkolną, dowód lub paszport (wyjazd na narty do Czech)
- narty/snowboard, buty, kask! obowiązkowo (jeżeli ktoś nie posiada, na miejscu istnieje możliwość wypożyczenia całego sprzętu – koszt około 175 zł – należy to wcześniej zgłosić)
- leki, jeśli ktoś zażywa lub potrzebuje na podróż
- ciepłe ubrania, czapki, szaliki, rękawiczki, ciepłe buty zimowe
- obuwie na zmianę do ośrodka (pantofle)
- strój sportowy na halę i boisko kryte (obuwie na halę i boisko ze sztuczną murawą)
- na basen: stój kąpielowy, ręcznik, klapki, czepek
- w razie nieodpowiednich warunków do jazdy na nartach lub snowboardzie przewidujemy piesze wycieczki górskie (zabrać odpowiednie obuwie)
Zbiórka – Sobota, 13.02.2021, godz. 14:30
Planowany powrót – Sobota, 20.02.2021, godziny popołudniowe
Parking przy boisku Salosu, ul. Tyniecka 39 (dojazd od ul. Praskiej i Czarodziejskiej).
WISŁA
Rodzaj wyjazdu: | Obóz zimowy (narciarsko-snowboardowy): | ||||||
Termin: | 21.02 – 26.02.2021 r. | dzieci_i_młodzież | |||||
Miejsce: | Salezjański Ośrodek Wypoczynkowy w Wiśle | ||||||
Ul. 1 Maja 4, 43-460 Wisła, tel. 33 855 21 75, http;//wisla.sdb.org.pl | |||||||
Transport: | autokar (ul. Tyniecka 39, parking przy boisku) | ||||||
Cena za osobę: | 1250 zł Cena z karnetem! |
||||||
Max il. uczestników: | Z powodu sytuacji pandemicznej, liczba miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń | ||||||
Prowadzący: | ks. Paweł Centnar wraz z kadrą wychowawczą i instruktorską | ||||||
Zapisy | od 2 listopada – po wpłacie zaliczki: 400,00 zł (na konto bankowe Salosu – dane na dole strony) w biurze Salosu, ul. Tyniecka 39, na portierni Saltromu, ul. Różana 5 lub kancelarii parafii NSPJ w Pychowicach + umowa + karta kwalifikacyjna uczestnika. | ||||||
Spotkanie organizacyjne: |
Środa, 20 stycznia 2021 r., godz. 18:30, Saltrom, ul. Różana 5 | ||||||
Wpłata drugiej raty: |
do 20 stycznia 2021 r. |
Podpisaną umowę wraz z wypełnioną kartę kwalifikacyjną należy donieść do biura Salosu (ul. Tyniecka 39) lub do Saltromu (ul. Różana 5), lub kancelarii parafii NSPJ w Pychowicach niezwłocznie po dokonaniu zaliczki.
Opis miejsca:
Ośrodek Salezjański w Wiśle (pokoje z łazienkami 2-6 osobowe).
W cenie:
Zakwaterowanie, wyżywienie – 3 posiłki dziennie, transport, ubezpieczenie NNW – następstw nieszczęśliwych wypadków, opieka wychowawców i instruktorów, opieka medyczna, karnety narciarskie, inne atrakcje w zależności od pogody.
Kadra:
Ksiądz kierownik, wychowawcy, instruktorzy: narciarstwa, snowboardu.
Co zabrać:
- legitymację szkolną, dowód
- narty/snowboard, buty, kask! obowiązkowo (jeżeli ktoś nie posiada, na miejscu istnieje możliwość wypożyczenia całego sprzętu – koszt około 175 zł – należy to wcześniej zgłosić)
- leki, jeśli ktoś zażywa lub potrzebuje na podróż
- ciepłe ubrania, czapki, szaliki, rękawiczki, ciepłe buty zimowe
- obuwie na zmianę do ośrodka (pantofle)
- na basen: stój kąpielowy, ręcznik, klapki, czepek
- w razie nieodpowiednich warunków do jazdy na nartach lub snowboardzie przewidujemy piesze wycieczki górskie (zabrać odpowiednie obuwie)
Zbiórka – Niedziela, 21.02.2021 r., godz. 14:30 (na miejscu przewidziana jest Msza Św. niedzielna)
Planowany powrót – Piątek, 26.02.2021, godziny popołudniowe
Parking przy boisku Salosu, ul. Tyniecka 39 (dojazd od ul. Praskiej i Czarodziejskiej).
WAŻNE INFORMACJE
- W związku z pandemią koronawirusa oraz wprowadzanymi obostrzeniami, mogą być konieczne zmiany w organizowanych wyjazdach. O wszystkich ewentualnych zmianach będziemy informować na bieżąco, poprzez stronę internetową oraz telefonicznie.
- W związku z zmianami w ustawie o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych Stowarzyszenia SL SALOS RP zostało włączone do rejestru przedsiębiorstw turystycznych. Skutkuje to m.in. wprowadzeniem zmian w procesie rezerwacji miejsc. Tak jak do tej pory o zapisie decyduje kolejność wpłaty zaliczki, koniecznie jest także podpisanie umowy i zapoznanie się z załączonymi w linkach dokumentami.
W przypadku płatności gotówkowej w siedzibie Organizatora umowa zostanie podpisana na miejscu, w przypadku dokonania płatności przelewem na podany adres e-mail zostaną przesłane stosowne dokumenty.
Należy wydrukować lub pobrać z Saltromu Kartę kwalifikacyjną uczestnika wypoczynku oraz Umowę uczestnictwa w imprezie turystycznej, wypełnione i podpisane dokumenty niezwłocznie dostarczyć do biura SL SALOS RP lub do Saltromu.
Podpisaną umowę uczestnictwa w imprezie turystycznej można zeskanować i przesłać mailowo na adres SL SALOS RP: saloskrakow.pl, przesłać pocztą, lub dostarczyć osobiście. - O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń – należy oddać wypełnioną kartę kwalifikacyjną wraz z wpłatą zaliczki w wysokości około 50% oraz podpisaną Umową uczestnictwa w imprezie turystycznej.
- Pozostałą część należy wpłacić do 16 stycznia 2020 r.
- Spotkanie organizacyjne odbędzie się 16 stycznia 2020 r. o godz. 19:00 w SALTROMIE .
- Zmniejszenie kosztów uczestnictwa max do 10% – po uprzednim rozpatrzeniu prośby o dofinansowanie.
- Informujemy, że wyjazd odbędzie się w przypadku zgłoszenia się min. 30% uczestników z oferowanej maksymalnej liczby miejsc. O ewentualnym odwołaniu imprezy turystycznej z powodu niewystarczającej liczby zgłoszeń poinformujemy Państwa minimum 2 tygodnie przed rozpoczęciem imprezy drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową.
- W przypadku rezygnacji z wyjazdów organizowanego przez SL SALOS RP prosimy o natychmiastowe powiadomienie drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową Organizatora.
O wysokości kosztów poniesionych przez uczestnika rezygnującego z imprezy decyduje data zgłoszenia rezygnacji. Zwracana kwota ustalana jest indywidualnie.
FAKTURY
PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE INFORMOWANIE O CHĘCI OTRZYMANIA FAKTURY ZA WYJAZD. WYSTAWIAMY FAKTURY VAT W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE 15 DNI OD DATY SPRZEDAŻY
ZGODA KURATORIUM OŚWIATY
Wszystkie turnusy posiadają zgodę z Kuratorium Oświaty na organizowanie wypoczynku.
Wpis do Rejestru Turystyki SL SALOS RP pod nr 22808
KONTAKT
SL SALOS RP
ul. Tyniecka 39, 30-323 Kraków
tel.: +48 697 130 313
saloskrakow@gmail.com
SALTROM
Różana 5, 30-305 Kraków
tel./fax (012) 269 30 00, 269 31 10
Wpłaty przelewowe prosimy dokonywać na konto:
Alior Bank – 41 2490 0005 0000 4530 5836 2692
Tytuł przelewu:
GŁUCHOŁAZY, imię i nazwisko uczestnika, numer telefonu kontaktowego, e-mail
WISŁA, imię i nazwisko uczestnika, numer telefonu kontaktowego, e-mail
Dokumenty do pobrania:
1.UMOWA O UDZIAŁ W IMPREZIE TURYSTYCZNEJ
2.KARTA KWALIFIKACYJNA >>GŁUCHOŁAZY<< >>WISŁA<<
3.OFERTA_Salezjańska Zima 2021
4.WARUNKI UCZESTNICTWA
5.POTWIERDZENIE GWARANCJI UBEZPIECZENIOWEJ
6. WARUNKI UBEZPIECZENIA >>W POLSCE<< >>POZA GRANICAMI RP<<
7.STANDARDOWY FORMULARZ
8.OŚWIADCZENIE DLA JEDYNEGO OPIEKUNA PRAWNEGO