TURNUSY KOLONIJNE 2019
- Ełk – obóz sportowy – piłka nożna oraz piłka siatkowa „Wakacje z Salosem”
- Oświęcim – obóz z elementami piłki nożnej „Wakacje z Salosem”
- Turnusy Saltromu
UWAGA!
ZAPISY / WPŁATY / KARTA UCZESTNIKA
Zapisy na wyjazdy wakacyjne w ramach Salezjańskiego Lata 2019 ROZPOCZYNAMY 01.04.2019 R. (PONIEDZIAŁEK).
Wpłata zaliczki jest równoznaczna z rezerwacją miejsca. Można jej dokonać osobiście w Saltromie przy ul. Różanej 5 (pon.-pt., godz.10-20) albo wpłacić na konto bankowe.
Uprzejmie informujemy, że nie dokonujemy rezerwacji telefonicznych ani e-mailowych.
Kompletną kartę uczestnika wraz z umową, należy donieść jak najszybciej do Saltromu (najpóźniej na spotkanie organizacyjne).
WAŻNE INFORMACJE
- W związku z zmianami w ustawie o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych Stowarzyszenia SALTROM i SALOS zostały włączone do rejestru przedsiębiorstw turystycznych. Skutkuje to m.in. wprowadzeniem zmian w procesie rezerwacji miejsc. Tak jak do tej pory o zapisie decyduje kolejność dokonania zaliczki, koniecznie jest również podpisanie umowy i zapoznanie się z załącznikami, które znajdują się pod linkiem.
W przypadku płatności gotówkowej w siedzibie Organizatora umowa zostanie podpisana na miejscu, w przypadku dokonania płatności przelewem na podany e-mail zostaną przesłane stosowne dokumenty.
Należy wydrukować Kartę kwalifikacyjną uczestnika wypoczynku oraz Umowę uczestnictwa w imprezie turystycznej, wypełnione i podpisane dokumenty dostarczyć do biura Salosu lub do Saltromu.
› Oryginał Karty kwalifikacyjnej uczestnika wypoczynku należy dostarczyć najpóźniej do 14 czerwca,
› natomiast podpisaną umowę uczestnictwa w imprezie turystycznej można zeskanować i przesłać mailowo: akcje Saltromu: saltrom@saltrom.pl, akcje Salosu: saloskrakow.pl, przesłać pocztą, lub dostarczyć osobiście do Saltromu - O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń – należy oddać wypełnioną kartę zgłoszeniową wraz z wpłatą zaliczki w wysokości około 50%.
- Pozostałą część należy wpłacić do 14 czerwca 2019 r.
- Spotkania organizacyjne odbędą się w SALTROMIE.
- Zmniejszenie kosztów uczestnictwa max do 10% – po uprzednim rozpatrzeniu prośby o dofinansowanie.
- Informujemy, że wyjazd odbędzie się w przypadku zgłoszenia się min. 30% uczestników z oferowanej maksymalnej liczby miejsc. O ewentualnym odwołaniu imprezy turystycznej z powodu niewystarczającej liczby zgłoszeń poinformujemy Państwa minimum 2 tygodnie przed rozpoczęciem imprezy drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową.
- W przypadku rezygnacji z wyjazdów organizowanych przez Saltrom i Salos prosimy o natychmiastowe powiadomienie drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową Organizatora.
O wysokości kosztów poniesionych przez uczestnika rezygnującego z imprezy decyduje data zgłoszenia rezygnacji. Zwracana kwota ustalana jest indywidualnie.
FAKTURY
PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE INFORMOWANIE O CHĘCI POSIADANIA FAKTURY ZA WYJAZD. WYSTAWIAMY FAKTURY VAT W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE 15 DNI OD DATY SPRZEDAŻY
ZGODA KURATORIUM OŚWIATY
Wszystkie turnusy posiadają zgodę z Kuratorium Oświaty na organizowanie wypoczynku.
Wpis do Rejestru Turystyki SALTROM pod nr ewidencyjnym 22546
KONTAKT
ul. Różana 5, 30-305 Kraków
tel./fax (012) 269 30 00, 269 31 10
Wpłaty przelewowe prosimy dokonywać na konta:
SALTROM: akcja Mazury, Kołobrzeg, Brenna, Ostróda, Półkolonia
Alior Bank – 93 2490 0005 0000 4600 8029 5352
SALOS: akcja Oświęcim, Ełk
Alior Bank – 41 2490 0005 0000 4530 5836 2692
Tytuł przelewu: nazwa akcji i nr turnusu, imię i nazwisko uczestnika, numer telefonu, e-mail
EŁK – OBÓZ SPORTOWY – PIŁKA NOŻNA „WAKACJE Z SALOSEM”
EŁK – OBÓZ SPORTOWY – PIŁKA SIATKOWA „WAKACJE Z SALOSEM”
Rodzaj wyjazdu: | I turnus – obóz sportowy – piłka nożna, siatkówka | ||||||
II turnus – obóz sportowy – piłka siatkowa, dla zawodników trenujących w Salosie | |||||||
Terminy: | I turnus: | 27.07 – 07.08.2019 | młodzież 13-18 lat | KARTA | |||
II turnus: | 18.08 – 29.08.2019 | dzieci i młodzież 7-18 lat | BRAK MIEJSC | ||||
Miejsce: | Bursa Szkolna w Ełku | ||||||
ul. Sikorskiego 7A, 19-300 Ełk | |||||||
Transport: | pociąg | ||||||
Cena za osobę: | 1300 zł | ||||||
Max ilość uczestników: | 50 osób | ||||||
Prowadzący: | Ks. Ireneusz Macioł wraz z kwalifikowaną kadrą szkoleniową i wychowawczą | ||||||
Spotkanie organizacyjne: |
czwartek 6 czerwca, godz. 19.00 (I i II turnus) |
Opis miejsca:
Ełk to atrakcyjny ośrodek turystyczny głównie ze względu na położenie wśród mazurskich lasów i jezior. W mieście i okolicach zlokalizowane są piesze i rowerowe szlaki turystyczne. Główną atrakcją w mieście jest przejazd stuletnią „wąskotorówką”, a na terenie miasta znajduje się wiele zabytków, jak choćby ruiny zamku krzyżackiego.
Zakwaterowanie:
Zakwaterowanie i wyżywienie będzie zapewnione w bursie szkolnej (pokoje 3-osobowe).
Sanitariaty (umywalka i wc w każdym pokoju). Świetlica ze sprzętem RTV. Stołówka. Trzy posiłki dziennie. Baza sportowa zorganizowana w pobliskich szkołach: dostęp do wielofunkcyjnych boisk ze sztuczną i naturalną nawierzchnią oraz do hal sportowych.
W cenie:
Hale i boiska sportowe, fachowa opieka wykwalifikowanych trenerów, kadra wychowawcza, zakwaterowanie, wyżywienie, transport, ubezpieczenie NW, gry i zabawy ogólnorozwojowe prowadzone przez kadrę wychowawczą i instruktorską, wyjazdy na basen, wycieczki krajoznawcze. Podczas obozów sportowych odbywać się będą regularne treningi piłki nożnej/siatkowej prowadzone przez nasze kadry szkoleniowe. Zajęcia pedagogiczne i dydaktyczne.
W programie:
Treningi piłki nożnej/siatkowej, gry zespołowe, gry i zabawy integracyjne, gry planszowe, turnieje, autokarowe wycieczki krajoznawcze, wyjazdy na basen, wyjścia na plażę nad jeziorem, konkursy sprawnościowe, konkursy plastyczne i wokalne, pogodne wieczory, karaoke, dyskoteki, ogniska, wspólne oglądanie bajek i filmów edukacyjnych, Msze Święte.
Kadra:
Ksiądz kierownik, kwalifikowani wychowawcy, kwalifikowani instruktorzy piłki nożnej i piłki siatkowej.
Co zabrać:
Rzeczy toaletowe, obuwie na zmianę (pantofle), obuwie sportowe, stroje sportowe, strój na basen, czepek, ubrania na zmienną pogodę (rzeczy lżejsze i rzeczy cieplejsze), jednorazową pelerynę na deszcz, lekarstwa z opisem dawkowania (tylko ci, którzy mają przepisane i muszą zażywać regularnie), legitymację uczniowską, drobne kieszonkowe na osobiste wydatki. Pościele są na miejscu, nie ma konieczności zabierania swoich własnych śpiworów.
Uwaga: aktualizacja informacji odnośnie wyjazdu i powrotu | |
Zbiórki na oba wyjazdy do Ełku odbędą się przy ul. Tynieckiej 39 na parkingu przy boisku Salosu. Z powodu braku pasujących bezpośrednich połączeń PKP pojedziemy autokarem. – Wyjazd Turnusu I: 27 lipca, godz. 21:00 – Powrót: 7 sierpnia – Wyjazd Turnusu II: 18 sierpnia, godz. 21:00 – Powrót: 29 sierpnia Planowana godzina powrotu dla obu turnusów to ok. godz. 7:00 rano, na parking przy boisku Salosu. |
Spotkanie powakacyjne:
NIEDZIELA 22.09.2019 r. godz. 15.00 – rozpoczynamy Mszą Świętą w kościele p.w. św. Stanisława Kostki przy ul. Konfederackiej 6.
INFORMACJE DODATKOWE
- Informujemy, że wyjazd odbędzie się w przypadku zgłoszenia się min. 30% uczestników z oferowanej maksymalnej liczby miejsc. O ewentualnym odwołaniu imprezy turystycznej z powodu niewystarczającej liczby zgłoszeń poinformujemy Państwa minimum 2 tygodnie przed rozpoczęciem imprezy drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową.
- W przypadku rezygnacji z wyjazdów organizowanych przez Saltrom i Salos prosimy o natychmiastowe powiadomienie drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową Organizatora. O wysokości kosztów poniesionych przez uczestnika rezygnującego z imprezy decyduje data zgłoszenia rezygnacji. Zwracana kwota ustalana jest indywidualnie.
OŚWIĘCIM – OBÓZ Z ELEMENTAMI PIŁKI NOŻNEJ „WAKACJE
Z SALOSEM”
Rodzaj wyjazdu: | obóz sportowy | |
Termin: | 06.07 – 16.07.2019 r. obóz z elementami piłki nożnej – dzieci 7-12 lat | KARTA |
Miejsce: | Internat Salezjański, ul. Jagiełły 10, 32-600 Oświęcim | |
Transport: | autokar | |
Cena za osobę: | 1000 zł | |
Max il. uczestników: | 50 osób | |
Prowadzący: | ks. Ireneusz Macioł wraz z kwalifikowaną kadrą szkoleniową i wychowawczą | |
Spotkanie organizacyjne: |
Czwartek 6 czerwca, godz. 18.00 |
Opis miejsca:
Oświęcim to miejscowość znana w całej Polsce i na świecie, głównie za sprawą zlokalizowanego tu hitlerowskiego obozu koncentracyjnego Auschwitz-Birkenau. Poza tym, Oświęcim ma ładną, zabytkową starówkę, którą warto odwiedzić.
Zakwaterowanie:
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników obozu będzie zapewnione w Internacie Salezjańskim działającym przy Zespole Szkół Zawodowych Towarzystwa Salezjańskiego. Pokoje 3-5 osobowe. Sanitariaty (łazienki, prysznice i wc). Świetlica. Stołówka. Trzy posiłki dziennie. Na obiekcie znajdują się stoły do tenisa, boisko do piłki nożnej, boisko do siatkówki, boisko do koszykówki oraz kort tenisowy.
W cenie:
Sala sportowa, fachowa opieka kwalifikowanych trenerów, kadra wychowawcza, zakwaterowanie, wyżywienie, transport, ubezpieczenie NW, gry i zabawy ogólnorozwojowe prowadzone przez naszą kadrę wychowawczą i instruktorską, wyjazdy na basen, autokarowe wycieczki krajoznawcze. Podczas obozów sportowych odbywać się będą regularne treningi piłki nożnej/siatkowej prowadzone przez nasze kadry szkoleniowe. Wykłady teoretyczne.
W programie:
Treningi piłki nożnej, gry zespołowe, gry i zabawy integracyjne, gry planszowe, turnieje, autokarowe wycieczki krajoznawcze, wyjazdy na basen, konkursy sprawnościowe, konkursy plastyczne i wokalne, pogodne wieczory, karaoke, dyskoteki, ogniska, wspólne oglądanie bajek i filmów edukacyjnych, Msze Święte.
Kadra:
Ksiądz kierownik, kwalifikowani wychowawcy, kwalifikowani instruktorzy piłki nożnej.
Co zabrać:
Rzeczy toaletowe, obuwie na zmianę (pantofle), obuwie sportowe, stroje sportowe, strój na basen, czepek, ubrania na zmienną pogodę (rzeczy lżejsze i rzeczy cieplejsze), jednorazową pelerynę na deszcz, lekarstwa z opisem dawkowania (tylko ci, którzy mają przepisane i muszą zażywać regularnie), legitymację uczniowską, drobne kieszonkowe na osobiste wydatki. Pościele są na miejscu, nie ma potrzeby zabierania własnych śpiworów.
Zbiórka – godz. 9.00 Powrót – ok. godz. 12.00
Parking przy boisku Salosu, ul. Tyniecka 39 (dojazd od ul. Praskiej i Czarodziejskiej).
Spotkanie powakacyjne:
NIEDZIELA 22.09.2019 r. godz. 15.00 – rozpoczynamy Mszą Świętą w kościele p.w. św. Stanisława Kostki przy ul. Konfederackiej 6.
INFORMACJE DODATKOWE
- Informujemy, że wyjazd odbędzie się w przypadku zgłoszenia się min. 30% uczestników z oferowanej maksymalnej liczby miejsc. O ewentualnym odwołaniu imprezy turystycznej z powodu niewystarczającej liczby zgłoszeń poinformujemy Państwa minimum 2 tygodnie przed rozpoczęciem imprezy drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową.
- W przypadku rezygnacji z wyjazdów organizowanych przez Saltrom i Salos prosimy o natychmiastowe powiadomienie drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową Organizatora. O wysokości kosztów poniesionych przez uczestnika rezygnującego z imprezy decyduje data zgłoszenia rezygnacji. Zwracana kwota ustalana jest indywidualnie.