Lato z Salosem 2019

TURNUSY KOLONIJNE 2019

UWAGA!
ZAPISY / WPŁATY / KARTA UCZESTNIKA

Zapisy na wyjazdy wakacyjne w ramach Salezjańskiego Lata 2019 ROZPOCZYNAMY 01.04.2019 R. (PONIEDZIAŁEK).

Wpłata zaliczki jest równoznaczna z rezerwacją miejsca. Można jej dokonać osobiście w Saltromie przy ul. Różanej 5 (pon.-pt., godz.10-20) albo wpłacić na konto bankowe.

Uprzejmie informujemy, że nie dokonujemy rezerwacji telefonicznych ani e-mailowych.

Kompletną kartę uczestnika wraz z umową, należy donieść jak najszybciej do Saltromu (najpóźniej na spotkanie organizacyjne).

WAŻNE INFORMACJE

  1. W związku z zmianami w ustawie o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych Stowarzyszenia SALTROM i SALOS zostały włączone do rejestru przedsiębiorstw turystycznych. Skutkuje to m.in. wprowadzeniem zmian w procesie rezerwacji miejsc. Tak jak do tej pory o zapisie decyduje kolejność dokonania zaliczki, koniecznie jest również podpisanie umowy i zapoznanie się z załącznikami, które znajdują się pod linkiem
    W przypadku płatności gotówkowej w siedzibie Organizatora umowa zostanie podpisana na miejscu, w przypadku dokonania płatności przelewem na podany e-mail zostaną przesłane stosowne dokumenty. 
    Należy wydrukować Kartę kwalifikacyjną uczestnika wypoczynku oraz Umowę uczestnictwa w imprezie turystycznej, wypełnione i podpisane dokumenty dostarczyć do biura Salosu lub do Saltromu. 
    › Oryginał Karty kwalifikacyjnej uczestnika wypoczynku należy dostarczyć najpóźniej do 14 czerwca, 
    › natomiast podpisaną umowę uczestnictwa w imprezie turystycznej można zeskanować i przesłać mailowo: akcje Saltromu:  saltrom@saltrom.pl, akcje Salosu:  saloskrakow.pl, przesłać pocztą, lub dostarczyć osobiście do Saltromu 
  2. O zapisie decyduje kolejność zgłoszeń – należy oddać wypełnioną kartę zgłoszeniową wraz z wpłatą zaliczki w wysokości około 50%.
  3. Pozostałą część należy wpłacić do 14 czerwca 2019 r.
  4. Spotkania organizacyjne odbędą się w SALTROMIE.
  5. Zmniejszenie kosztów uczestnictwa max do 10% – po uprzednim rozpatrzeniu prośby o dofinansowanie.
  6. Informujemy, że wyjazd odbędzie się w przypadku zgłoszenia się min. 30% uczestników z oferowanej maksymalnej liczby miejsc. O ewentualnym odwołaniu imprezy turystycznej z powodu niewystarczającej liczby zgłoszeń poinformujemy Państwa minimum 2 tygodnie przed rozpoczęciem imprezy drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową.
  7. W przypadku rezygnacji z wyjazdów organizowanych przez Saltrom i Salos prosimy o natychmiastowe powiadomienie drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową Organizatora.
    O wysokości kosztów poniesionych przez uczestnika rezygnującego z imprezy decyduje data zgłoszenia rezygnacji. Zwracana kwota ustalana jest indywidualnie.

FAKTURY

PROSIMY O WCZEŚNIEJSZE INFORMOWANIE O CHĘCI POSIADANIA FAKTURY ZA WYJAZD. WYSTAWIAMY FAKTURY VAT W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE 15 DNI OD DATY SPRZEDAŻY

ZGODA KURATORIUM OŚWIATY

Wszystkie turnusy posiadają zgodę z Kuratorium Oświaty na organizowanie wypoczynku.
Wpis do Rejestru Turystyki SALTROM pod nr ewidencyjnym 22546

KONTAKT

ul. Różana 5, 30-305 Kraków
tel./fax (012) 269 30 00, 269 31 10

WPŁATY

Wpłaty przelewowe prosimy dokonywać na konta:

SALTROM: akcja Mazury, Kołobrzeg, Brenna, Ostróda, Półkolonia
Alior Bank – 93 2490 0005 0000 4600 8029 5352

SALOS: akcja Oświęcim, Ełk
Alior Bank – 41 2490 0005 0000 4530 5836 2692

Tytuł przelewu: nazwa akcji i nr turnusu, imię i nazwisko uczestnika, numer telefonu, e-mail

 


 

EŁK – OBÓZ SPORTOWY – PIŁKA NOŻNA „WAKACJE Z SALOSEM”
EŁK – OBÓZ SPORTOWY – PIŁKA SIATKOWA „WAKACJE Z SALOSEM”

Rodzaj wyjazdu: I turnus – obóz sportowy – piłka nożna, siatkówka
  II turnus – obóz sportowy – piłka siatkowa, dla zawodników trenujących w Salosie
Terminy: I turnus: 27.07 – 07.08.2019 młodzież 13-18 lat KARTA
  II turnus: 18.08 – 29.08.2019 dzieci i młodzież 7-18 lat      BRAK MIEJSC
Miejsce: Bursa Szkolna w Ełku
  ul. Sikorskiego 7A, 19-300 Ełk
Transport: pociąg
Cena za osobę: 1300 zł
Max ilość uczestników: 50 osób
Prowadzący: Ks. Ireneusz Macioł wraz z kwalifikowaną kadrą szkoleniową i wychowawczą
Spotkanie
organizacyjne:
czwartek 6 czerwca, godz. 19.00 (I i II turnus)

Opis miejsca:
Ełk to atrakcyjny ośrodek turystyczny głównie ze względu na położenie wśród mazurskich lasów i jezior. W mieście i okolicach zlokalizowane są piesze i rowerowe szlaki turystyczne. Główną atrakcją w mieście jest przejazd stuletnią „wąskotorówką”, a na terenie miasta znajduje się wiele zabytków, jak choćby ruiny zamku krzyżackiego.

Zakwaterowanie:
Zakwaterowanie i wyżywienie będzie zapewnione w bursie szkolnej (pokoje 3-osobowe).
Sanitariaty (umywalka i wc w każdym pokoju). Świetlica ze sprzętem RTV. Stołówka. Trzy posiłki dziennie. Baza sportowa zorganizowana w pobliskich szkołach: dostęp do wielofunkcyjnych boisk ze sztuczną i naturalną nawierzchnią oraz do hal sportowych.

W cenie:
Hale i boiska sportowe, fachowa opieka wykwalifikowanych trenerów, kadra wychowawcza, zakwaterowanie, wyżywienie, transport, ubezpieczenie NW, gry i zabawy ogólnorozwojowe prowadzone przez kadrę wychowawczą i instruktorską, wyjazdy na basen, wycieczki krajoznawcze. Podczas obozów sportowych odbywać się będą regularne treningi piłki nożnej/siatkowej prowadzone przez nasze kadry szkoleniowe. Zajęcia pedagogiczne i dydaktyczne.

W programie:
Treningi piłki nożnej/siatkowej, gry zespołowe, gry i zabawy integracyjne, gry planszowe, turnieje, autokarowe wycieczki krajoznawcze, wyjazdy na basen, wyjścia na plażę nad jeziorem, konkursy sprawnościowe, konkursy plastyczne i wokalne, pogodne wieczory, karaoke, dyskoteki, ogniska, wspólne oglądanie bajek i filmów edukacyjnych, Msze Święte.

Kadra:
Ksiądz kierownik, kwalifikowani wychowawcy, kwalifikowani instruktorzy piłki nożnej i piłki siatkowej.

Co zabrać:
Rzeczy toaletowe, obuwie na zmianę (pantofle), obuwie sportowe, stroje sportowe, strój na basen, czepek, ubrania na zmienną pogodę (rzeczy lżejsze i rzeczy cieplejsze), jednorazową pelerynę na deszcz, lekarstwa z opisem dawkowania (tylko ci, którzy mają przepisane i muszą zażywać regularnie), legitymację uczniowską, drobne kieszonkowe na osobiste wydatki. Pościele są na miejscu, nie ma konieczności zabierania swoich własnych śpiworów.

Zbiórka oraz powrót:
Uzależnione będą od wakacyjnego rozkładu jazdy PKP. Dokładną informację podamy na stronie www w późniejszym terminie.

Spotkanie powakacyjne:
NIEDZIELA 22.09.2019 r. godz. 15.00 – rozpoczynamy Mszą Świętą w kościele p.w. św. Stanisława Kostki przy ul. Konfederackiej 6.

INFORMACJE DODATKOWE

  1. Informujemy, że wyjazd odbędzie się w przypadku zgłoszenia się min. 30% uczestników z oferowanej maksymalnej liczby miejsc. O ewentualnym odwołaniu imprezy turystycznej z powodu niewystarczającej liczby zgłoszeń poinformujemy Państwa minimum 2 tygodnie przed rozpoczęciem imprezy drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową.
  2. W przypadku rezygnacji z wyjazdów organizowanych przez Saltrom i Salos prosimy o natychmiastowe powiadomienie drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową Organizatora. O wysokości kosztów poniesionych przez uczestnika rezygnującego z imprezy decyduje data zgłoszenia rezygnacji. Zwracana kwota ustalana jest indywidualnie.

 


 

OŚWIĘCIM – OBÓZ Z ELEMENTAMI PIŁKI NOŻNEJ „WAKACJE
Z SALOSEM”

Rodzaj wyjazdu: obóz sportowy
Termin: 06.07 – 16.07.2019 r. obóz z elementami piłki nożnej – dzieci 7-12 lat   KARTA
Miejsce: Internat Salezjański, ul. Jagiełły 10, 32-600 Oświęcim
Transport: autokar
Cena za osobę: 1000 zł
Max il. uczestników: 50 osób
Prowadzący: ks. Ireneusz Macioł wraz z kwalifikowaną kadrą szkoleniową i wychowawczą
Spotkanie
organizacyjne:
Czwartek 6 czerwca, godz. 18.00

Opis miejsca: 
Oświęcim to miejscowość znana w całej Polsce i na świecie, głównie za sprawą zlokalizowanego tu hitlerowskiego obozu koncentracyjnego Auschwitz-Birkenau. Poza tym, Oświęcim ma ładną, zabytkową starówkę, którą warto odwiedzić.

Zakwaterowanie: 
Zakwaterowanie i wyżywienie uczestników obozu będzie zapewnione w Internacie Salezjańskim działającym przy Zespole Szkół Zawodowych Towarzystwa Salezjańskiego. Pokoje 3-5 osobowe. Sanitariaty (łazienki, prysznice i wc). Świetlica. Stołówka. Trzy posiłki dziennie. Na obiekcie znajdują się stoły do tenisa, boisko do piłki nożnej, boisko do siatkówki, boisko do koszykówki oraz kort tenisowy.

W cenie:
Sala sportowa, fachowa opieka kwalifikowanych trenerów, kadra wychowawcza, zakwaterowanie, wyżywienie, transport, ubezpieczenie NW, gry i zabawy ogólnorozwojowe prowadzone przez naszą kadrę wychowawczą i instruktorską, wyjazdy na basen, autokarowe wycieczki krajoznawcze. Podczas obozów sportowych odbywać się będą regularne treningi piłki nożnej/siatkowej prowadzone przez nasze kadry szkoleniowe. Wykłady teoretyczne.

W programie:
Treningi piłki nożnej, gry zespołowe, gry i zabawy integracyjne, gry planszowe, turnieje, autokarowe wycieczki krajoznawcze, wyjazdy na basen, konkursy sprawnościowe, konkursy plastyczne i wokalne, pogodne wieczory, karaoke, dyskoteki, ogniska, wspólne oglądanie bajek i filmów edukacyjnych, Msze Święte.

Kadra:
Ksiądz kierownik, kwalifikowani wychowawcy, kwalifikowani instruktorzy piłki nożnej.

Co zabrać:
Rzeczy toaletowe, obuwie na zmianę (pantofle), obuwie sportowe, stroje sportowe, strój na basen, czepek, ubrania na zmienną pogodę (rzeczy lżejsze i rzeczy cieplejsze), jednorazową pelerynę na deszcz, lekarstwa z opisem dawkowania (tylko ci, którzy mają przepisane i muszą zażywać regularnie), legitymację uczniowską, drobne kieszonkowe na osobiste wydatki. Pościele są na miejscu, nie ma potrzeby zabierania własnych śpiworów.

Zbiórka – godz. 9.00          Powrót – ok. godz. 12.00

Parking przy boisku Salosu, ul. Tyniecka 39 (dojazd od ul. Praskiej i Czarodziejskiej).

Spotkanie powakacyjne: 
NIEDZIELA 22.09.2019 r. godz. 15.00 – rozpoczynamy Mszą Świętą w kościele p.w. św. Stanisława Kostki przy ul. Konfederackiej 6.

INFORMACJE DODATKOWE

  1. Informujemy, że wyjazd odbędzie się w przypadku zgłoszenia się min. 30% uczestników z oferowanej maksymalnej liczby miejsc. O ewentualnym odwołaniu imprezy turystycznej z powodu niewystarczającej liczby zgłoszeń poinformujemy Państwa minimum 2 tygodnie przed rozpoczęciem imprezy drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową.
  2. W przypadku rezygnacji z wyjazdów organizowanych przez Saltrom i Salos prosimy o natychmiastowe powiadomienie drogą telefoniczną, mailową bądź pocztową Organizatora. O wysokości kosztów poniesionych przez uczestnika rezygnującego z imprezy decyduje data zgłoszenia rezygnacji. Zwracana kwota ustalana jest indywidualnie.